Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Alice Cooper is super

Een hooggewaardeerd redactielid vroeg zich net af hoe het toch is met Miss Beehive. Dagelijks verschijnen er nieuwe foto’s van dit zingend wrakje die variëren tussen triest en opgelapt. Gelukkig geven sommige celebs het juiste voorbeeld. Zo iemand is Alice Cooper die voor de meeste mensen een enge meneer is. Eind jaren tachtig had deze shockrocker een hit met het gladde nummer Poison. In 2008 vraagt een in blakende staat verkerende Cooper de aandacht voor het volgende.

Hij wil dat we allemaal met hem een potje golf gaan spelen voor het goede doel. Eighteen holes of Rock ‘n Roll! Hoe cool is dat. Not!

shaloom

Loose the pants, mister.

Dit schreef Katrien op 18-08-2008 om 19:27
Lees hier meer Ditjes en datjes. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Alice Cooper is super”

  • Toxteth O`Grady | 18-08-2008 om 20:25

    Da’s heel geen alpaca!

  • Kittekat | 18-08-2008 om 20:28

    Dat klopt, dit is een Alice Cooper. Daily Mieuw voert tijdelijke alpacastop in!

  • gast! | 18-08-2008 om 21:47

    Niks mis met een ruitenboxer.

    Mits je een handicap hebt, natuurlijk.

  • Jasper | 18-08-2008 om 21:52

    Het dragen van een ruitenboxer is op zichzelf al een handicap denk ik.

  • ColérIck | 19-08-2008 om 08:39

    Alice Cooper is van bouwjaar ’48 en (in NL top 40) bekend van School’s Out 1972 en Elected van album Billion Dollar Babies 1973.

  • Hank | 19-08-2008 om 09:50

    Goh, Colérick, echt waar? Nog een weetje: hij is een hergeboren gristenhond.

  • ColérIck | 19-08-2008 om 11:12

    Sorry Alice, ik ben ook nog je wonderschone eindeloze in- en out-tro van Halo of Flies 1971 vergeten. (kennelijk alleen in NL gewaardeerd)
    Je ziet er wel een tikje minder uit dan tijdgenoten Ron (’47) of Mick&Keith (’43)

  • Amazone | 19-08-2008 om 12:00

    uhhhh… jaja
    maar wat vindt je nou van die broek, kolerik?

  • farquaad | 19-08-2008 om 17:14

    "Drinking beer is easy. Trashing your hotel room is easy. But being a Christian, that’s a tough call. That’s real rebellion!"

    Ach, het had erger kunnen zijn.
    Denk ik.

  • gast! | 19-08-2008 om 23:11

    Hou toch eens op met dat kruisvaren!

  • ColérIck | 20-08-2008 om 08:26

    Amazone,
    Down in the 70’s kwam de muziek broekloos vanaf de Noordzee over 192 meter MW tot ons, maar als Alice zijn credo

    Well we got no class
    And we got no principles
    And we got no innocence
    We can’t even think of a word that rhymes

    School’s out for summer
    School’s out forever
    School’s been blown to pieces

    No more pencils
    No more books
    No more teacher’s dirty looks

    Out for summer
    Out till fall
    We might not go back at all

    School’s out forever
    School’s out for summer
    School’s out with fever
    School’s out completely

    inmiddels drie maal verloochend heeft zou ik zeggen:
    Haren Eraf! of Down with the rebellious long hairdo!

  • Kittekat | 20-08-2008 om 08:56

    Dat lange haar heeft hij al verpest door zijn zonnebril als haarband te misbruiken.

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed