Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Alpaca van week 9: de Brad & Ans special

Het is weer alpacamaandag! Een hele week lang kan je kijken naar een erg mooie alpacaprent. Je zou ‘m kunnen uitprinten en dan op je oldtimer plakken. Of probeer ‘m te ruilen voor een lelijke spaarsmurf van de Albert Heijn zodat je een kindje echt gelukkig kan maken. Misschien ben je zo iemand die altijd de week van het jaar vergeet. Dan heb je nog een goeie reden om te klikken. Ik bedoel maar, mogelijkheden te over!

Alpaca van week 9

Dit schreef Katrien op 25-02-2008 om 07:05
Lees hier meer Alpacamaandag. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Alpaca van week 9: de Brad & Ans special”

  • Sil | 25-02-2008 om 10:49

    Hij is weer mooi! En meer alpacaatjes on the way, las ik.
    En inderdied: Robert Redfort all over, die Brat Pitt, of liever: Pat Pitt. Of liever: Brat Pett. Ook leuk. Wat een inspitatie weer!
    Ik vind het niet slecht hoor, eigenlijk. Kon veel erger, bijvoorbeeld een retrotik naar Rambo, of..uh Charlie Chaplin of Lawrence of Arabia.
    Durf daar dan nog maar eens mee naar de Oscars.
    Wat me meteen bij mijn volgende punt brengt: waar blijft die Daily Mieuw Oscarspecial? Dat gekeutel op de Daily Mieuwredactie met die lijstjes en dat tukken heeft weer lang genoeg geduurt. Hop hop!

  • Kittekat | 25-02-2008 om 11:26

    Ik ben ook best blij met de look van Brad. God, wat moet die Jennifer Aniston balen. Haha!

    Ik zal een middag after-oscar special maken. Maar het gaat mij alleen maar om de jurken, trouwens. Oscarfilms zijn meestal niet te pruimen.

  • farquaad | 25-02-2008 om 12:56

    "Oscarfilms zijn meestal niet te pruimen."

    Van het weekend Juno gekeken. Toch echt een erg zwangere leuke film. Aanrader.

    Ratatouille was ook erg leuk (en hongermakend) en No Country for Old Men, There Will Be Blood en Michael Clayton wil ik absoluut nog zien.

  • gast! | 25-02-2008 om 19:03

    Maar Titanic zoog hard.

  • Kittekat | 25-02-2008 om 19:07

    Evenals alle oscarfilms waarin acteurs de rol van een gehandicapt iemand spelen en verder alles met Kevin Kotsner.

  • Jasper | 25-02-2008 om 21:20

    Kevin K. is de Amerische variant van multitalent Jeroen Krabbé. Die is ook erg goed met het spelen van rollen waarin hij gewoon zich zelf blijft. Ik bedoel, Jeroen Krabbé speelt altijd Jeroen Krabbé. Als Willem van O. of als violistische echtgenoot van Barbra Drijfzand met krulbakkebaardjes of als moordenaar. Kevin K. is ook altijd Kevin K. ook al heeft ie kieuwen en zwemvliezen of danst hij met wolven.
    (en hun films zijn ook best k*t)

  • Kittekat | 25-02-2008 om 22:35

    Maar Krabbé heeft nog iets aardigs over zich. Ok, grachtengordel aardig, maar toch. Kevin K. is zo evil. Brr.

  • Hank | 25-02-2008 om 22:41

    Kevin K is ook dom. En eng, heel eng. Hij zou een erg goede en overtuigende doctor Mengele neerzetten.

  • Hank | 25-02-2008 om 22:43

    Hij zou zelf denken dat hij een zeer heldhaftig personage neerzet.

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed