Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Amy & The Band of Crackies

Miss Beehive houdt zich redelijk koest, momenteel. Dat kan een aantal dingen betekenen. Ten eerste: ze maakt zich klaar voor de Boumankliniek om nu eens echt wat te doen aan haar verslaving. Dit is zeer onwaarschijnlijk want dan was er wel een persbericht uitgegaan. Of minimaal een interview met papa Beehive in The Sun. Het tweede scenario is dat zij gewoon aan het doorfeesten is. Thuis. Op zich een logische optie, alleen moet dat een keer gaan vervelen. Dus dan nodig je al je crackvrienden en bandleden uit om te gaan jammen in een studio. Tadaa:

Dit schreef Katrien op 15-10-2008 om 19:52
Lees hier meer Ditjes en datjes. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Amy & The Band of Crackies”

  • gast! | 15-10-2008 om 20:21

    MFG

    ontluisterend zet geluid weer uit

  • Kittekat | 15-10-2008 om 20:24

    Toppertje, niet?

    not

  • gast! | 15-10-2008 om 20:29

    Qua ontdekking wel, maar ‘t is lastig om te bekijken.

  • gast! | 15-10-2008 om 20:29

    (ontdekking van het jijbuisje)

  • Kittekat | 15-10-2008 om 20:51

    Dit moet veel beter zijn geweest. Erg gemeen dat ze mijn tienerdroom – maak een funky jam met Prince mee in een slaapkamer – nu pas uitvoeren.

  • nodog | 16-10-2008 om 19:47

    eerlijk gezegd vond ik’t behoorlijk okee. amy stijgt in m’n achting. (fwiw)

  • Kittekat | 16-10-2008 om 20:15

    Nodog blowt, nodog blowt, nodog blohoot.

  • nodog | 17-10-2008 om 05:18

    hahahah, nee… ze blijkt een gitaar vast te kunnen houden en ook echt noten en akkoorden te kunnen spelen die af en toe bij de muziek passen. als semi-muzikant zijnde weet ik hoe lastig dat is.

  • Kittekat | 17-10-2008 om 07:10

    Dat is inderdaad best knap van haar, ook in de wetenschap dat die beehive op d’r hoofd nu inmiddels flink moet jeuken.

  • 2shoes | 17-10-2008 om 08:42

    Leef er lekker op los! Ik geef ze gelijk. Alles om de grijsheid van het bestaan te ontvluchten.
    Jammer dat ik er zelf de bouw niet voor heb.

  • gast! | 17-10-2008 om 12:08

    Zo’n Beehive staat g00die niet?

  • inToxicated O`Grady | 17-10-2008 om 12:56

    @gast: LOL!

    @2Shoes: >Alles om de grijsheid van het bestaan te ontvluchten.
    Dat kan ook niet-chemisch (nee, dit is geen Libelle of EO-praatje), geeft uiteindelijk wel zoveel voldoening en geestelijke ontwikkeling (en is doorgaans wat beter voor je donder).
    /gadver wat serieus voor een vrijdagmiddag..

  • Kittekat | 17-10-2008 om 16:10

    Mereltje O’Grady, Merel O’Grady, Merel Oooooooh Grady.

  • larie | 17-10-2008 om 20:31

    Toch heeft het wat.

  • Kittekat | 17-10-2008 om 20:40

    De zanger is goed, geef ik toe.

  • Toxteth O`Grady | 18-10-2008 om 14:04

    Niks! Merels zijn voor de kat.

  • Toxteth O`Grady | 19-10-2008 om 15:36

    * brekend nieuws *
    Alpaca alert: Mieuw! 2,5 minuut, lobby-scene)

  • Kittekat | 19-10-2008 om 15:42

    Verdomd, je hebt gelijk! Goed gespot.

  • Amazone | 19-10-2008 om 16:28

    lol!

  • Kittekat | 19-10-2008 om 16:53

  • Amazone | 20-10-2008 om 20:33

    nu reeds zombie-materiaal:

  • Kittekat | 20-10-2008 om 20:52

    Wat een zielig bontjasje!

  • gast! | 28-10-2008 om 22:29

    Hehehe :)

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed