Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Are U gonna go my way

Nee, Lenny. Dat gaan we dus niet doen! Op zoek naar een ditje of een datje ontdekte ik dat Kravitz opgenomen is. Niet in de Boumankliniek maar in een echt ziekenhuis voor de zieke mensen. Een niet behandelde verkoudheid, infectie aan de luchtwegen en uitdroging deden hem de das om. Hij ligt in het Mount Sinai in Miami. Daily Mieuw zal een mooie alpacaprent naar hem sturen ter bespoediging van zijn beterschap. Handig!

Hier zien we Lenny in zijn voormalige gezonde toestand tijdens verschillende momenten van fashionstatements.

Dreadlenny

Prins Lenny

lenny gaat zwemmen.jpg

Dit schreef Katrien op 12-02-2008 om 18:15
Lees hier meer Ditjes en datjes. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Are U gonna go my way”

  • goodie | 12-02-2008 om 21:41

    die slappe clichémuzak die ‘ie de laatste jaren maakte is ‘m niet in de koude kleren gaan zitten

  • Kittekat | 12-02-2008 om 22:07

    Volgens mij heeft Lenny een onverwerkt moedercomplex.

  • gast! | 12-02-2008 om 22:20

    navelstrengenhaar, vrouwenkapsel, tepelringen…

    Dat zou best eens waar kunnen zijn Kittekat!

    wat is een (onverwerkt) moedercomplex?

  • Hank | 12-02-2008 om 22:21

    En hij lijkt op een alpaca.
    Volgens de gerelateerde mieuw rechtsboven

  • Kittekat | 12-02-2008 om 22:27

    Een onverwerkt moedercomplex is erg complex om zo uit te leggen maar je gaat er in ieder geval kwelerig van zingen

  • gast! | 12-02-2008 om 22:37

    LOL @ rastalpaca

  • dreadloki | 12-02-2008 om 22:41

    Ik wilde alleen maar even komen zeggen dat ik u beiden fris, fruitig en vrolijk eruit vindt zien.

    Mijn complimenten aan Hank. U weet van wanten.
    En mijn gelukswensen voor de komende periode aan het lieftallige broedoventje.

    Ik wens u veel zonnige dagen in het Vondelpark toe.

    Mijzelf trouwens ook.

    Hela, die kerel op de eerste foto komt me bekend voor zeg.

  • Jasper | 12-02-2008 om 22:56

    Ha! Leendert Graafsma! Die deed het toch met Denise Huxtable en Vanessa Paradis? Overigens moet het wel gezegd worden dat het knap is dat hij al ruim 80 keer de zelfde plaat heeft gemaakt.

  • Kittekat | 13-02-2008 om 15:03

    Dat is erg vriendelijk, dr. Loki. Om mij een liefstallig broedoventje te noemen. Ik zie mijzelf steeds meer als De Buik. Mensen wijzen mij na en zeggen: ‘Kijk, kleine jongen. Daar loopt een Buik’.

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed