Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Beste PR stuntjes van het jaar

De publiciteitsmolen rondom GulMadonna is erop gericht om haar neer te zetten als een merk. Daily Mieuw is dan ook sterk van mening dat zij een ijzersterke kans maakt op de Gul Dukat Award 2008-2009. Maar van de meest recente ontwikkeling kan alleen een snelle reclamejongen van dromen.

Madonna heeft een loverboy opgepikt tijdens haar sneu & laat-maar tournee. Deze krullebol gaat door het leven als Jesus Luz. Jawel. Madonna en Jesus.

Ook doet Paris LOOK AT ME Hilton en haar publiciteitsmachine een aardige poging om nog even alle aandacht op te eisen. Haar outfit kan zowaar de goedkeuring verdragen van de redactieleden. Maar haar roze custom made Bentley is ook iets over the top voor ons. Mieuw!

Toet, toet.

Dit schreef Katrien op 23-12-2008 om 22:15
Lees hier meer Ditjes en datjes. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Beste PR stuntjes van het jaar”

  • farquaad | 24-12-2008 om 11:57

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH @ roze Bentley!

    En houdt Paris voortaan uit de buurt van de Lady Penelopes FAB 1!

    fab1qb4.jpg

  • farquaad | 24-12-2008 om 11:59

    En wats met de lippen van die kale rechts?

    article-1099462-02E13246000005DC-500_468x544.jpg

  • Toxteth O`Grady | 24-12-2008 om 13:56

    Hehe, Robert Smith (the Cure) heeft zich kaalgeschoren?
    Wie is die oude heks met die reumahanden? Oh. dát is dus Madonna 2.0

  • Kittekat | 24-12-2008 om 19:16

    Die Jesus doet me ook aan iemand denken, uit de jaren tachtig. Maar wie!! He, kabalahhala.

  • Zoute snor | 24-12-2008 om 20:36

    Die outfit kan de goedkeuring verdragen? Mijn god.

    Ook gespot op die foto: Glenn Medeiros (helemaal achteraan), en die meneer daar net voor speelde ooit voor . Alleen die jesus kan ik niet plaatsen.

  • Zoute snor | 24-12-2008 om 20:37

    Oeps, > vergeten…

  • Kittekat | 24-12-2008 om 21:26

    Ik krijg niet direct jeuk van haar outfit, best aardige sandaaltjes, mooie bril. Alleen het rokje is een beetje kerst tutterig.

    En tadaa: Jesus ging vroeger onder de naam van Matt Lattanzi door het leven en speelde samen met Olivia Newton-John in een film:

    Kijk niet zo guitig, Olijfje!

  • Zoute snor | 24-12-2008 om 21:53

    Hmm, bij nader inzien ligt het niet alleen aan de kleding dat ik Paris Hilton er raar uit vind zien op die foto, maar ook aan het perspectief en aan haar grote hoofd. Het zit namelijk zo: Vroeger bijtekenles leerde ik dat als je een volwassen iemand moet tekenen, je het lichaam ca 8 hoofden groot moet tekenen, terwijl een lichaam in werkelijkheid ca 7,5 hoofden hoog is. Je tekent het lichaam dus iets hoger, omdat het anders kort en gedrongen lijkt. Wat blijkt nu?
    hiltonraarlichaam1.jpg

  • Kittekat | 24-12-2008 om 22:19

    Paris is ‘n smurf! OMG!1!

  • dxtr | 25-12-2008 om 00:36

    Dat komt door het perspectief. Of misschien is het in Photoshop aan elkaar gestitcht? Dan krijg je wel meer rare dingen. Adolf als vouwwagen, bijvoorbeeld.

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed