Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Dailymieuw zegt: dit is niet OK.

Wil iedereen die vindt dat Liv Tyler een lekker wijf is nu zijn hand opsteken? Op zijn minst een aardig moppie om naar te kijken, niets mis mee. Ik zou er zelfs vriendinnen mee kunnen worden!

Ze begon haar celeb carrière in een clip van haar vader Steven Tyler. Jullie weten wel, de man met lippen en roterende heupen. In de jaren tachtig gleed ik nog wel eens per ongeluk van een stoel af tijdens het kijken naar optredens van Aerosmith. Maar dat was Joe Perry-gerelateerd, de gitarist van de band. Hij was wat mistig en mysterieus, vooral omdat je nooit echt zijn gezicht kon zien want dat zat verstopt in zijn kapsel.

Liv speelde samen met Alicia Silverstone twee ondeugende meisjes waar iedereen crazy van werd, zoiets. Liv charmeerde met haar verschijning en haar manier van acteren had iets verfrissend. Geen enkele film waarin ze heeft gespeeld is blijven hangen, maar dat deert niet. De Dailymieuw vindt het niet aardig dat er gezeurd wordt op gekke websites over een vetrolletje her en der. Volgens mij heeft iedereen daar plooien als je ontspannen zit in kleermakerszit op het strand. Liv is fijn! Iedereen houdt van Liv. Ook Kate Mossie.

Liv en let die

Dit schreef Katrien op 24-01-2008 om 12:15
Lees hier meer Ditjes en datjes. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Dailymieuw zegt: dit is niet OK.”

  • farquaad | 24-01-2008 om 12:51

    Wat? Zelfs Jersey Girl is bij mij blijven hangen. Juist omdat Liv er in rond huppelt.

    Toepasselijke filmtip: Heavy.

  • dxtr | 24-01-2008 om 12:58

    Ze heeft geloof ik ook in de arthouse-trilogie ‘The Lord of the Rings’ gespeeld, maar die zullen jullie wel niet kennen.

  • Kittekat | 24-01-2008 om 13:06

    Ik ken wel deze Lord.

    klikkerdieklak

  • Braad Spitt | 24-01-2008 om 13:56

    *steekt hand niet op*

    kwordrmaarnietwarmvan

  • gast! | 24-01-2008 om 22:17

    HIERRR

    Hier twee hendjes de lucht in hoor; voor je statistiek.

  • Amazone | 25-01-2008 om 10:14

    Liv is leuk, ze doet me ook altijd een beetje denken aan Romy Schneider

  • ikiro | 25-01-2008 om 15:04

    Zucht, Romy Schneider…

    stukje schouderkarbonade?

    Da’s pas een celeb waar je wat aan had…

    vrouw van mijn dromen

  • Hank | 25-01-2008 om 17:07

    Oh, leuk. Wellicht een goed idee om een categorie retroroddel te maken en smeuïge achterhaalde ditjes en datjes over vroegere celebs te posten…

  • gast! | 25-01-2008 om 17:25

    Maar dat ze dan wel dood moeten zijn ofzo!

  • Jasper | 25-01-2008 om 17:56

    Mmmmmja. Liv heeft wel iets lekkers, ja. Best wel. Stealing beauty is ook zo’n rolprent met haar d’r in.
    En als we retroroddels gaan doen opteer ik toch ook wel voor nog levende celebs. Maar dan wel over vroegers. Bardot en Cardinale in Viva Maria bijvoorbeeld. Of La Fonda zoals ze was ten tijde van Barbarella… Maar ook best wel Hedy Lamarr, en die is dan al wel weer vertroken naar de eeuwige jachtvelden.

  • gast! | 26-01-2008 om 16:13

    sssst! ze lezen mee! IPBANNEN DIE HAP!

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed