Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

De Blije Doos van Christina

Afgelopen jaar was zeker een babycelebjaar om mee rekening te houden. Zo zagen we Selma Hayek vermenigvuldigen tot iets wat zeker indrukwekkend genoemd mag worden, Milla Jovovich hield zich ook keurig aan het mantra vreet nu voor twee en ook Jlo ontplofte. Genie Christina Aguilera heeft zich inmiddels ontdaan van haar vruchtwater. De grote vraag is natuurlijk hoe ze dat gedaan heeft.

Want laten we wel wezen, het merendeel van deze celebbevallingen wordt gewoon netjes gepland door de persoonlijke assistente met het ziekenhuis. Een celeb moet blijven opvallen, op een podium of voor de camera’s. En als je dan toch geen wee hoeft op te vangen middels ingewikkelde ademhalingstechnieken waardoor je een beetje gaat zweten, kan je net zo goed volop in de make-up je kind tegemoet zien. Dat moet ze wel gedacht hebben, ons clowntje! Lees hier meer over haar bevallingsavontuur.

Clown, slet; Christina omarmt alles

Dit schreef Katrien op 21-01-2008 om 18:58
Lees hier meer Ditjes en datjes. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “De Blije Doos van Christina”

  • Amazone | 21-01-2008 om 19:08

    56 vierkante meter?! Dat is groter dan mijn huis! Zo’n kind verdwaalt nog in zo’n aparte kinderkamer

    Echooooo

  • Hank | 21-01-2008 om 19:15

    Daar moet natuurlijk wel 100 kubieke meter knuffel in passen. Een beetje celeb geeft natuurlijk alleen knuffels op ware grootte cadeau. Een walrus, een gnoe, een giraffe, een baby blauwe vinvis en een nijlpaard hebben zo’n kinderkamer natuurlijk al snel gevuld.

  • Kittekat | 21-01-2008 om 19:16

    Gelukkig kan de bebie zich vermaken met foto’s van de zee en zeilboten. Wat is dat voor een duf thema!

  • gast! | 21-01-2008 om 20:00

    Je vergeet de Alpaca’s Hank (en dat op maandag). Een hele kudde.

  • Kittekat | 21-01-2008 om 20:04

    LOL!

  • Hank | 21-01-2008 om 20:06

    Tsssk. Helemaal vergeten.
    Maar alpaca’s zijn toch geen zeedieren?

  • Kittekat | 21-01-2008 om 20:12

    Jawel en ik denk dat ik volgende week maandag het bewijs kan leveren.

  • gast! | 21-01-2008 om 22:03

    LOLOL @ de zeedieren gnoe, giraffe en nijlpaard.

  • Hank | 21-01-2008 om 22:21

    Hoe bedoel je? De gnoe is een zeedier, de giraffe duidelijk ook, en het nijlpaard, tsja, dat weet iedereen, toch?

  • gast! | 21-01-2008 om 22:41

    Geen speld tussen te krijgen. I stand corrected.

    Wel uitkijken voor die hap!walvisjagers!

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed