Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

De wonderen zijn misschien de wereld nog niet uit

Is het mogelijk dat Britbit een glorieuze comeback gaat maken? Wel als het aan Quentin Tarantino ligt. De filmmaker staat bekend om voormalige celebs weer te doen stralen in zijn films via goeie casting en geweldig geschreven dialogen. Het grootste voorbeeld is John Travolta als Vincent Vega in Pulp Fiction. En wat zou hij bedacht hebben voor het voormalige popprinsje?

Een lesbische strippende moordenares, uiteraard. Dat moet niet al te moeilijk voor Britbit zijn. Vooral veel denken aan haar ex-man, is het advies van de Daily Mieuw! Laten we hopen dat ze dan weer dit soort muziekclipjes gaat maken. Tot slot een plaatje van een meisje die alleen maar te schattig in de schijnwerpers staat. Suri kan het nou eenmaal niet helpen dat haar moeder een volkomen foute fashion sense heeft.

Dit schreef Katrien op 6-08-2008 om 19:43
Lees hier meer Ditjes en datjes. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “De wonderen zijn misschien de wereld nog niet uit”

  • Toxteth O`Grady | 6-08-2008 om 21:52

    Suri is toch verwekrt met het zaad van Xenu? Resultaat: Björk 2.0.

  • gast! | 7-08-2008 om 09:01

    Birtnye w00t!

  • gast! | 7-08-2008 om 09:02

    Een lesbische strippende moordenares, uiteraard.

    Wat zal LiLo jal00rs zijn!

  • farquaad | 7-08-2008 om 18:03

    "Suri kan het nou eenmaal niet helpen dat haar moeder een volkomen foute fashion sense heeft."

    Dat is op zich nog wel te overzien. Het feit dat haar moeder een SEKTEHOER is, dat is pas funest.

  • Kittekat | 7-08-2008 om 19:59

    Kate is een aangetrouwde sektehoerrr, farquaad. Ze is er ingeluisd door Tom Cruise! Dat is wat er gebeurd is. En nu zit ze contractueel aan hem vast en is ze zo verward dat ze meent in de oude jeans van Tom te moeten lopen.

  • farquaad | 8-08-2008 om 11:58

    Oke, Tom Cruise is een sekte-pooier. Maar dat is al een tijdje bekend. Dan toch met die gozer trouwen, alle Xenu-contracten tekenen en vervolgens keurig volgens afspraak een Xenu-kind baren, dát maakt haar een sektehoer

  • gast! | 8-08-2008 om 13:16

    Maar waarom loop jij eigenlijk die Scientology sekte te spammen, farquaad?

  • farquaad | 8-08-2008 om 17:15

    Beetje link-associatie gast. Geen idee of het ook maar iets uithaalt. Ik kan het voor de aardigheid ook eens andersom doen:

    Tom Cruise, zet die Katie Holmes eens aan het werk!

  • gast! | 9-08-2008 om 08:52

    LOL

  • Kittekat | 9-08-2008 om 23:04

    OMG!1!

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed