Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Dit is zo Dynasty

Er zijn zo van die dagen waarop het beter was geweest om onder de satijnen lakens te blijven liggen. Zo moet tv-serie celeb Heather Locklear ook gedacht hebben toen zij door de politie in de boeien werd geslagen. Een telefoontje naar 911 door een getuige die haar roekeloos zag rijden, was voldoende. Heather had geen alcohol op maar vermoedelijk spelen voorgeschreven medicijnen een rol. Nu is dit in celebland allemaal niet zo heel erg hot, maar er komt een gemeen staartje aan dit verhaal.

De getuige heeft direct na het 911 gesprek een bekende paparazzi agency ingelicht. Daar komt bovenop dat zij als ex-werkneemster van een roddelblad adresgegevens van celebs achterhaald heeft. Crazy Girl!
Dat neemt niet weg dat Miss Locklear gewoon lekker in bed had moet blijven liggen. Dan had ze tenminste de pillen met een whisky erbij kunnen wegspoelen. En doe wat aan die uitgroei!

Dit schreef Katrien op 1-10-2008 om 20:06
Lees hier meer Ditjes en datjes. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Dit is zo Dynasty”

  • gast! | 1-10-2008 om 22:28

    Uitgroei is sexy, Akela.

  • gast! | 1-10-2008 om 22:31

    Ik bedoel maar

  • Kittekat | 2-10-2008 om 06:21

    Verdomd, je hebt helemaal gelijk

  • Amazone | 2-10-2008 om 08:32

    en ingroei?

  • gast! | 2-10-2008 om 14:03

    Nagel of baardhaar?

  • farquaad | 2-10-2008 om 16:52

    Valt me eigenlijk nog mee, die foto. Ik had verwacht dat ze zonder tv-serie belichting en make-up er een stuk ouder uit zou zien.

  • gast! | 2-10-2008 om 19:48

    b
    o
    t
    o
    x

  • farquaad | 2-10-2008 om 20:27

    Dit is een botox kop, die mugshot valt wel mee (toch?).

    293locklearheather06240px8.jpg

    Ach, misschien ben is toch nog wat naïef.

  • gast! | 2-10-2008 om 20:58

    botox zet je niet aan of uit toch?

  • Kittekat | 2-10-2008 om 21:04

    Ik vind dat Sammy Jo er fantastisch uitziet voor tachtig jaar.

  • farquaad | 2-10-2008 om 22:59

    Maar het raakt wel uitgewerkt. En dan moet je nieuwe injecties scoren.

  • gast! | 3-10-2008 om 15:41

    It’s a drug?

  • Amazone | 5-10-2008 om 12:16

    ja, gemaakt van de botulisme-bacterie die ook altijd zorgt voor dooie dieren in de vijver. Botox’ verlammende werking duurt maar even, en dan ga je weer fronsen.
    Maar Heather kijkt er alleen maar glaziger door

  • farquaad | 5-10-2008 om 15:25

    Kijk.

  • Kittekat | 5-10-2008 om 17:19

    Waar?

  • farquaad | 6-10-2008 om 16:36

    Naar de Duitse tv: klik.

  • gast! | 6-10-2008 om 17:30

    LOL

  • Kittekat | 6-10-2008 om 18:51

    Indrukwekkend! En mag ik een klein goedkeurend knikje voor BeckyBoy voor het niet omvallen tijdens het shoppen met haar jongens?

    VickyBoy.jpg

  • gast! | 6-10-2008 om 19:13

    Steltlopende heks inderdaad.

  • farquaad | 6-10-2008 om 20:29

    Mwoa. Knap idd dat ze niet omvalt, maar goedkeurend? Nee, dat gaat niet gebeuren.

  • Kittekat | 6-10-2008 om 20:37

    Wat zijn we weer streng vandaag!

  • gast! | 6-10-2008 om 20:40

    Zolang ik met m’n wijsvinger m’n duim aan kan raken om d’r bovenarm heen wordt er hier ook niet geknikt.

    Laat staan goedkeurend.

  • Amazone | 7-10-2008 om 14:17

    ook geen goedkeuring van mij, want haar zoon moet zijn arm schier uit de kom draaien om haar hand vast te kunnen houden.

  • Kittekat | 7-10-2008 om 19:04

    Het zijn wel fantastische schoenen om mee te spelen, als kind.

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed