Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

En, hoe is het met Amy?

Zo te zien is ze weer op vrije ballerina’s. Na tien volle dagen in de Boumankliniek is de beehive met gouden keel gereed gebracht om naar Amerika te gaan. Ze is genomineerd voor vijftig Grammies en ik heb mij dit weekend laten vertellen dat dat echt wel goed is.

Toch maak ik me een beetje zorgen over haar fysieke botstructuur. Ik krijg hier toch een beetje Spinal gevoelens bij (vette combo, trouwens). Niet goed voor een meisje!

Amyskeletor

Dit schreef Katrien op 4-02-2008 om 19:19
Lees hier meer Ditjes en datjes. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “En, hoe is het met Amy?”

  • dxtr | 4-02-2008 om 20:50

    Vijftig Grammy’s, is dat niet wat veel? Ik tel er slechts zes.
    Crazy Amy

  • Kittekat | 4-02-2008 om 21:20

    Ik schreef het met een korrel zout. Dat, of ik kan niet meer zo goed tellen.

  • gast! | 4-02-2008 om 23:30

    Brrr. Bij Amy Winehouse denk ik, nee, weet ik eigenlijk zeker dat het niet meer reg kompt.

    Dat de media haar eens met rust laten.

  • Kittekat | 5-02-2008 om 00:09

    Ik vind dat Amy meer fruit moet eten.

  • gast! | 5-02-2008 om 12:25

    Sowieso kan wat meer eten geen kwaad denk ik.

  • Sil | 5-02-2008 om 17:41

    Verzoeknummer:
    zou de Daily Mieuw tot de datum van de grammy’s niet willen overwegen om een dagelijks rubriekje in te lassen: "En, hoe is het met Amy?". Een klein visje voor de trouwe klantjes, zeg maar. Het is maar voor een paar daagjes en dan hoef ik niet zelf dagelijk het internet af te struinen naar Amy mieuws, eh nieuws. Ik hoop echt dat ze d’r staat en het geweldig doet die avond. En wint. alle vijftig!

  • Kittekat | 5-02-2008 om 17:49

    Daily Mieuw houdt van verzoeknummertjes! Doen we dus.

  • gast! | 5-02-2008 om 20:07

    Ze krijgt geen visum voor de VS hoorde ik vandaag?

  • Kittekat | 5-02-2008 om 20:10

    Niet? Waar hoorde je dat?

  • gast! | 5-02-2008 om 23:09

    Op de radio! Omdat ze teveel in verband met "illegal substances" zou worden gebracht ofzo. Maar g00gle wist van niets.

  • gast! | 5-02-2008 om 23:11

    *schakelt de clean up woman in*

  • gast! | 5-02-2008 om 23:12

    *checkt link nogmaals*

    g00dver, mag die weg? beetje te hard van stapel gelopen….

    :|

  • gast! | 7-02-2008 om 00:03

    hoei! Nice Afro!

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed