Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Get into the Dukat

Deze keer is Madonna aan de beurt. Met haar buns of steel, nimmer in de steek latende topconditie staat ze al jaren en jaren aan de top van de pop. Maar de angst voor de rimpel heeft haar nu ook definitief naar de botoxnaald laten grijpen. Dat je grijze haren wegblondeerd, ok Maddonna. Daily Mieuw kent het gevoel niet, maar staat er niet afwijzend tegenover. Maar dat je voorhoofd nu inwisselbaar is met die van Nicole Kidman; onvergeeflijk.

Madonna is blij, denk ik

Ik denk dat ze hier overweldigd is met emoties, vooral blijheid. Ze is afgelopen maandag in de Rock ‘n Roll Hall of Fame opgenomen. Tijdens haar speech deed ze erg haar best om rockerig over te komen en praatte over jointjes en pilletjes. Ja, ze kickt ass. Not! Wie dat wel doet is natuurlijk Iggy Pop en je moet even aan zijn oksel ruiken.

smells like rosebuds

Dit schreef Katrien op 12-03-2008 om 07:30
Lees hier meer Dukatdrama. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Get into the Dukat”

  • Toxteth O`Grady | 12-03-2008 om 10:10

    Iggy ruikt en denkt "Kut, deo vergeten vanochtend."

  • Kittekat | 12-03-2008 om 10:21

    Dubbele w00t!! Dit is de 100e post en onze mini-me kittekat ligt niet in een stuithouding zoals eventjes gevreesd werd door in de war zijnde vroedvrouwen! Partieeeeeee!

  • gast! | 12-03-2008 om 10:36

    Nice pots, en 00f @ kitten-kat.

    *Is na True Blue afgehaakt v.w.b. Madonna*

  • Kittekat | 12-03-2008 om 10:54

    True Blue! Met dat korte koppie haar. Ik vond dat ray of light gedoe nog wel aardig! En beautiful stranger; in dat clipje klopte alles. Ik wilde toen mijn haar ook zo, ik wilde ook die broek en schoenen en dat topje!

    Mieuw!

  • farquaad | 12-03-2008 om 17:50

    w00t, 100!

    En pr0ps voor Madonna dat ze de laatste jaren van die fijne producers weet te vinden (Mirwais en Stuart Price dan, met die William Orbit dingen heb ik dan weer niet zoveel).

  • farquaad | 12-03-2008 om 17:53

    En pfieuw idd!

  • Kittekat | 12-03-2008 om 18:31

    Inderdeed, grote pfieuw! Madonna heeft goeie neus voor producers. Hier wordt ze nog alleraardigst gefugt.

    Ik wil ook zo’n zonnebril.

  • gast! | 12-03-2008 om 18:50

    Kool%20Moe%20Dee.jpg Leuke bril voor als je weer naar de dokter moet idd!

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed