Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Het B-woord kan praten

Dailymieuw vindt Britbit een interessant fenomeen. Zoals ik al eerder schreef verwacht ik niets dan het beste in drama, voorgeschoteld door de paparazzi. Een van de laatste op niets anders dan anonieme bronnen en lucht gebaseerde berichten is dat zij onderdak biedt aan meerdere persoonlijkheden. Zo zou het Engelse Britbit Kostschoolmeisje erg braaf en netjes zijn. De kleren die zij aan zou hebben zijn altijd gestreken, zonder een vlekje. Tijdens het drinken van een frappucino houdt het kostschoolmeisje haar pink hoog in de lucht. En nooit en te nimmer zou het huis verlaten zonder een slipje. Wacht, dit moet ik wel verzinnen!

Hier is een exclusieve video van ons favoriete rattenest, de moeite waard om af te kijken om eens kennis te maken met het kostschoolmeisje.

Laten we hopen dat Britbit niet per ongeluk Amy Winehouse in haar heeft zitten want het roken van crack maakt je kapsel nog slordiger!

Dit schreef Katrien op 22-01-2008 om 19:30
Lees hier meer Ditjes en datjes. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Het B-woord kan praten”

  • Damsel | 22-01-2008 om 21:07

    Als je het zo ziet in die clipjes vind ik het eigenlijk wel erg triest allemaal. Ze leven als opgejaagd wild. Misschien kiezen ze daar ook wel voor. Liever dat beetje aandacht voor een scheet die je laat dan een fin de carrière zonder kus van de juf? Doe mij maar lekker een bad case of anonimitis!

  • Kittekat | 22-01-2008 om 21:19

    Dat voel ik soms. Medelijden. Maar meestal niet, want laten we wel wezen; in haar stabiele popprinses periode heeft diezelfde publiciteit haar miljoenen dollars opgeleverd. Dat ze er vervolgens niet meer mee kan omgaan. Tja. Ik zou zeggen, neem nog een glaasje Crystal, om de zenuwen te bedaren.

  • gast! | 22-01-2008 om 21:34

    Eens Damsel.

    Het gekke is dat Britbit laatst zo’n lijkenpikker "date", en dat het bericht over het uitmaken van die flirt ook weer via zo’nzelfde veelflitser werd verspreid.

    Birtnye denkt dat ze beroemd is omdat ze kan zingen en dat daarom die fotografen bij d’r kamperen, maar ze is eigenlijk alleen nog maar beroemd omdat er altijd fotografen bij d’r kamperen.

    En dat is weird, heerlijk en fascinatingly weird.

    KrishnaIk bedoel, anders doe je dit toch ook gewoon in je eigen badkamer?

  • gast! | 22-01-2008 om 21:37

    Oh, en @ Fräulein KK:

    [quote]Laten we hopen dat Britbit niet per ongeluk Amy Winehouse in haar heeft zitten want[…][/quote]

    in haar "wat" dan? ;)

  • Kittekat | 22-01-2008 om 21:42

    Gutenabend, herr gast! In haar, figuurlijk geproken. In haarzelf, haar innerlijk, in haar. Uhm.

    *krabt op hoofd*

  • gast! | 22-01-2008 om 21:53

    Gutenabend, danke.

    Aha, een metafysische "in haar" dus. Best duidelijk, maar ik sta daar niet zo voor open dus las ik er overheen ;) Stop maar met krabben!

  • Kittekat | 22-01-2008 om 22:13

    Gelukkig krabte ik metafisch.

    Ghehe.

  • goodie | 22-01-2008 om 22:23

    *krabt wat aan z’n zak*

  • Kittekat | 22-01-2008 om 22:35

    krab

  • Hank | 22-01-2008 om 22:49

    Geheel offtropisch maar goed nieuws! Op veler verzoek: het langverwachte Tip ‘n Gossip formulier bestaat! w00t!

  • farquaad | 22-01-2008 om 23:16

    Leuk voor gast! dat tip ding. Maar eigenlijk moet hij post rechten krijgen.
    En de lay werkt ook in Opera mini.

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed