Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Kijk mam, zonder kleren

Het nieuw liedje van ex-popprinses en ex-mentaal wrak Britbit was al uitgelekt, nu is dan ook de videoclip uitgekomen. Het begint weer ergens op te lijken; zijnde dertien in een dozijn. Het is in ieder geval niet beschamend slecht. Ze danst aardig, zit op een kopieerapparaat en geniet van een sauna. Allemaal heel normaal! Na de break met beeld. Vergeet niet het geluid uit te zetten want de muziek blijft als je pecht hebt, de hele dag als een woodywoodpecker in je hoofd hangen.

Dit schreef Katrien op 11-10-2008 om 18:10
Lees hier meer Ditjes en datjes. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Kijk mam, zonder kleren”

  • Kittekat | 11-10-2008 om 21:32

    En niet om het een of ander, maar de crisis in de VS is nu voorbij dankzij de geboorte van de Elvis tweeling. Opluchting!

  • gast! | 12-10-2008 om 23:23

    ‘t Is echt een bar slecht nummer, de clip is niet veel beter.

    En die Elvis kidz komen in de cult terecht, of mogen ze zelf kiezen?

  • farquaad | 13-10-2008 om 09:04

    SEKTEHOER!!

  • ColérIck | 14-10-2008 om 16:42

    Ik sluit mij aan bij GS: "Respect & kudos voor La Spears. Trouw naar de sportschool. Zweten met die benen, pompen met die ijzers en dan gewoon poedeltje naakt je nieuwe hardbody tonen"
    Hoe staat het met het post-partum vetreservoirtje van La Chatechat?

    Die mec die door Britt bij de lurven wordt gepakt, is dat nog wat?

  • Kittekat | 14-10-2008 om 17:41

    Post-partum vetreservoirtje? Colerick, wat een vuighe taal. Ik ben vandaag zeker twee kilo kwijtgeraakt op de Albert Cuyp!

  • ColérIck | 14-10-2008 om 21:27

    Twee kilo vet? Staan er op de Cuyp ook afzuigkramen?

  • ColérIck | 14-10-2008 om 21:33

    – correctie – Liposuctiekramen.

  • Kittekat | 15-10-2008 om 06:55

    Nee joh. Verkocht aan de oliebollenkraam.

  • ColérIck | 15-10-2008 om 10:27

    Ach, ja natuurlijk; uitbreiding van het kernassortiment door diversificatie.

  • ColérIck | 22-10-2008 om 10:36

    de waarheid achterhaald: Juf Tatjana met Gatorade cup in Stepshel

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed