Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Ober! Uma heeft dorst

Een sloom dagje in gossip land. Iedereen is nog in shock van de Grote Vakantie van Heath Ledger en verzamelt her en der rouw verhalen. Om aan te tonen dat ook celebs gevoel hebben! Maar voor de rest gebeurt er weinig. We zien een uit de crackroes opgekrabbelde Amy Winehouse met een improved beehive op het hoofdje. De sterren stralen overal. En de meeste deden dat tijdens het feestje van fashiondesigner Valentino.
Update! Hot via de Dailymieuw linktip binnengekomen: Amy en haar crackhoofd zijn weer terug naar de Boumankliniek voor een vrijwillige afkick. Ik zet in op 24 uur. Wat jij, gast!

Zo is hier goed te zien wie er allemaal volgens de laatste haute couture mode bijlopen. Ik zie veel tule om Lucy Lu heen, ik zie een dorstige Uma en dat is altijd goed. Maar de mooiste kant toont de hoogzwangere in krulletjes gehulde Halle Berry: haar buik. Sweet!

Dit schreef Katrien op 24-01-2008 om 19:04
Lees hier meer Ditjes en datjes. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Ober! Uma heeft dorst”

  • gast! | 24-01-2008 om 21:34

    Uma, Uma, Uma… Dat vergif had Ivy toch helemaal niet nodig? Uma speelde d’r!

    En verder: is dit nou een soort hele vroege postnatale depressie?

  • Kittekat | 24-01-2008 om 21:41

    Dat is een volkomen onvolwassen reactie van Jamie Lynn om weer wat aandacht te krijgen van ons. En welke feyenoord kapster heeft haar haar geverfd? Vragen, vragen.

  • gast! | 25-01-2008 om 09:41

    "Meanwhile, her cat is still nowhere to be found. A representative for London Taxi Co. refused to comment"

    Ik denk dat ze pas naar huis gaat als d’r kat weer boven water is!

  • Kittekat | 25-01-2008 om 10:37

    Gast! We zijn natuurlijk helemaal op de verkeerde beehive gezet. Haar platenmaatschappij heeft gewoon gedreigd om haar te ontslaan – plus de kosten van verloren inkomsten op haar gedrag te verhalen, dat kan qua juridisch gezien best wel – tenzij ze weer een paar dagen gaat detoxificeren. Anders komt ze de US niet in, geen nominaties meer, etc.

  • dxtr | 25-01-2008 om 10:40

    "Haar platenmaatschappij heeft gewoon gedreigd om haar te ontslaan (…) mits ze weer een paar dagen gaat detoxificeren."

    Dus ze moet vooral niet gaan afkicken?

  • Kittekat | 25-01-2008 om 10:45

    *krabt metafysisch op hoofd*

    Shit. Ik moet ook gewoon van woorden als ‘mits’ afblijven.

  • gast! | 25-01-2008 om 10:52

    Hier Kittekat: een "tenzij". Extragratis, want het is vrijdag.

  • Kittekat | 25-01-2008 om 11:05

    Hoera, een tenzij. Die begrijp ik.

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed