Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Piet verdient die prijs

Piet Doherty speelt in een best ok britbandje. Hij heeft vooral celebstatus gekregen via zijn aan/uit verkering met supermodel Kate Mossie. Het is nu al een tijdje echt uit, Mossie zoent inmiddels met een gitarist en Piet krijgt nog steeds aandacht. Nog steeds draait het niet om zijn muziek, maar om zijn aan/uit liefde voor dope.

Maar omdat hij zo zijn best heeft gedaan om te kappen met het spul, heeft hij een award gekregen van NME: Held van het Jaar. Nou kan ik dat belerende toontje van The Sun niet goed uitstaan, maar je moet toegeven dat Piet er niet al te heldachtig uitziet:

Piet bloedt een beetje

Dit schreef Katrien op 29-02-2008 om 17:06
Lees hier meer Ditjes en datjes. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Piet verdient die prijs”

  • gast! | 29-02-2008 om 17:21

    Maar snap jij dan wat Mossie in hem zag?

  • Kittekat | 29-02-2008 om 18:04

    Ik snap daar geen bal van. Maar ik snap ook niet wat ze in deze meneer ziet.

  • Hank | 29-02-2008 om 18:24

    Ze lijkt ze op lelijkheid uit te kiezen. Even een potje amateurpsychologie: ze heeft natuurlijk jaren in de modellenbusiness gezeten en had daar allemaal ‘mooie’ mensen om zich heen. Die bleken niet zo leuk te zijn. Via wat dom-blondjes-logica kom je dan tot de conclusie dat lelijke mensen wel leuk zijn. Daarom ziet Mossie iets in bovengetoonde figuren.

  • Kittekat | 29-02-2008 om 18:26

    En het hangt ook zeker samen met het uitgaan van haar relatie met Johnny Depp! Nog steeds zoekt ze bevestiging in zijn tegenhangers. Drama!

  • Braad Spitt | 29-02-2008 om 20:27

    "Via wat dom-blondjes-logica kom je dan tot de conclusie dat lelijke mensen wel leuk zijn. Daarom ziet Mossie iets in bovengetoonde figuren."

    *koestert hoop*

  • Kittekat | 29-02-2008 om 20:38

    Lieve Braad, je wilt echt niet dat zo’n Kate Mossie op je valt. Misschien zoent ze ok, maar daarna kan je geen normaal gesprek met haar aangaan omdat ze alleen maar weet te gossipen over andere celebs en hondjes enzo.

    Hmmm.

    Dat kan dus best interessant worden!

    Ga ervoor.

  • Kittekat | 29-02-2008 om 20:43

    Maar waar hebben we het over, je bent toch niet lelijk? /vivaforum

  • Braad Spitt | 29-02-2008 om 21:02

    pcies! Jij zegt ‘t!

    *vraagt zich af of er uberhaupt nog wel gesproken wordt in ATWT-afleveringen, en zo ja, waarom wij daar nooit meer iets over horen?* /off-topic

  • Kittekat | 29-02-2008 om 21:07

    Ja, vanmiddag nog bedacht ik mij dat ik een ATWT’tje moet gaan schrijven want ze gaan weer goed tekeer, daar in Oakdale. Dus dat komt eraan!

  • gast! | 29-02-2008 om 21:35

    Misschien wil ze ze redden?

    zoals die maat van mij in een Poolse h00renkast ervan overtuigd was dat "zij anders was dan die anderen" en daarom een plek in onze kofferbak naar Nederland verdiende. Gelukkig hebben we hem omgepraat.

  • Kittekat | 29-02-2008 om 21:46

    Redden van al het cokegebruik wat ze samen zo graag deden?

    poolse wodka, hmmm

  • gast! | 29-02-2008 om 23:04

    Nee, redden van de zichtbare afgrond. Beter samen sossen dan dat ie ra- en redeloos door Amsterdam loopt, op zoek naar de volgende goeie deal.

  • Kittekat | 29-02-2008 om 23:08

    Ze had hem in ieder geval wel iets kunnen leren over huidverzorging en hem zo kunnen redden van al die ontstoken puisten.

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed