Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Rehabwatch: Dennis, Britbit en Amy

Het is lang en heeft tatoeages waar de zon niet bij kan komen? De ex van vele celebdames waaronder Carmen Elektra, Dennis Rodman heeft zich soort van vrijwillig aangemeld bij de Boumankliniek, nadat hij in een hotel de boel aan de kant had gezet. Daily Mieuw roept op om geen Alpaca wens prenten te sturen. Deze meneer heeft alle therapie nodig om erachter te komen dat het slaan van vrouwen niet ok is. Mieuw!

De ex-rehab psychopopprinses Britbit heeft het er maar druk mee om haar rehab verleden te wissen. Zo speelt ze weer een rolletje in een voor ons onbekende tv-serie. Afgelopen weekend sprong ze samen met papa Spears in haar prive vliegtuig om haar zwangere zusje bij te staan op de babyshower. Zusterlijke liefde is de bom.

Verder kunnen we melden dat Miss Beehive betere dagen heeft gekend. Zo schijnt Mark Ronson gezegd te hebben dat Amy niet in staat is om de muziek voor een nieuwe James Bond film af te maken. Sneu!

Tot slot een aardige noot om mee af te sluiten; een Voormalig Supermodel met accessoire.

soeper!

Dit schreef Katrien op 6-05-2008 om 13:25
Lees hier meer Ditjes en datjes. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Rehabwatch: Dennis, Britbit en Amy”

  • gast! | 7-05-2008 om 20:39

    w00t!

    Hoer aatje voor birtnye!

  • Betsy | 8-05-2008 om 17:49

    Therapie is alleen maar lekker, rebirthen en allerlei hijg, steun en jank oefeningen, zalig. Ik heb wat afgejankt bij bouman hoor, heerlijk. Dus of dat nou zo’n goed idee is om dennis rodman in te zetten lijkt me niet. een paar maandjes bubba spelen in de douches van san quentin is meer zijn ding lijkt me.

  • gast! | 8-05-2008 om 18:23

    p00rbetsy

  • Kittekat | 8-05-2008 om 18:29

    Hee Bets! Gezellig. Bouman is de bom! Goeie mensen werken er, alleen jammer van de zeer gladde en gewiekste directeur die daar rondloopt.

    Dennis moet gewoon eens die boomstam uit zijn billen verwijderen, volgens mij wordt hij dan een stuk vriendelijker.

  • Kittekat | 8-05-2008 om 20:54

    Oja!

    Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty oh won’t you please take me hoooooooooooooooome, yeahahaaa!

  • Betsy | 9-05-2008 om 05:51

    idd kit, die directeur is een rare engnek, hoewel ik zijn ideeen over de aanpak van langdurig verslaafden wel enigzins ondersteun.

    Overigens is bouman ook mijn buurman tegenwoordig, letterlijk dan he.

  • Toxteth O`Grady | 16-05-2008 om 19:20

    Uh oh, smaphoeren pissen in de kattebak.

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed