Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Shaft is gone to heaven

De voltallige redactie van de Mieuw verslikte zich onmiddellijk in het vers gezette kopje koffie, na het lezen van dit bericht. Isaac Hayes is overleden op 65 jarige leeftijd. Waaraan moet ik nog opzoeken. Maar in het nieuwslinkje staan allerlei clipjes van de man met de diepe soulstem. De enige smet op zijn leven is dat hij een sektevolgeling was van het clubje Aliens van Tom Cruise.

Isaac compenseerde dit echter met een ongelooflijk goeie kledingsmaak.

Dit schreef Katrien op 11-08-2008 om 06:59
Lees hier meer Oh hemeltje. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Shaft is gone to heaven”

  • Braad | 11-08-2008 om 07:58

    Ondanks mijn aversie tegen die cult toch wel RIP (het was vast en zekers een kwaadaardig vrouwspersoon die ‘m tot die waanzin gedreven heeft), hij had een fijne stem, zoewel voor liedjes als voor kok.

  • farquaad | 11-08-2008 om 12:00

    Hayes was de stoerste man op aarde. Tot hij bij die cult ging natuurlijk.

  • Amazone | 11-08-2008 om 21:30

    ik heb vl0gje maar eens een spoedcursusje soullegende gegeven. Hij sliep en speelde er wel bij

  • Amazone | 11-08-2008 om 21:35

    hij is aan lopen doodgegaan

  • Jasper | 11-08-2008 om 23:43

    Zijn ├╝ber-ellenlange versie van "walk on by" is toch wel een hoogtepunt in de slow-soul teutonica. Rip voor de soul man, anderzijds mooi weer een sektelid minder.

  • Kittekat | 12-08-2008 om 08:15

    Bewegen, ik heb het altijd gezegd, is niet goed voor je.

  • Braad | 13-08-2008 om 13:50

    De bron is dan wel nogal dubieus, desalniettemin bevat dit artikel wel wat info over de rol van de Schientology cult bij de laatste levensjaren en dood van Hayes:
    Mieuw!

    (ach, wat zeur ik nou over bron.. tis hier toch een gozzip-side?)

  • Kittekat | 13-08-2008 om 14:07

    Jee, heftig. Moge Xenu branden op de barbeque!

  • gast! | 13-08-2008 om 15:52

    Laat dat geloof er toch eens buiten, stelletje kruisvaarders!

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed