Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Talentloze celebkoppels: Demi & Ash

Demi Moore maakte vroeger weinig indruk op mij. Ze leek me gewoontjes. Braaf. Zelfs richting het normale. Dat is niet best, voor een celeb. Want laten we wel wezen, acteren kan ze ook niet. Het valt niet op als je haar op het witte doek ziet met een tegenspeler als Patrick Swayze. Zo mogelijk nog talentlozer, maar Patrick bleef op een of andere manier toch beter hangen dan Demi. Fijne mat, Pat!

Demi. Zestig jaar getrouwd met Broes. Vijf kinderen. Het is allemaal gaap. Totdat ze een aantal radicale stappen onderneemt. Ze vraagt een scheiding aan, neemt een abonnement bij een erg goeie plastische chirurg, huurt een styliste in, maakt een baywatch comeback in Charlie’s Angels en begint een relatie met de twintig jaar jongere celebknul Ash Kutcher. Hij doet iets met mtv, badboy, stout, etc. Ze trouwen op z’n Kabbalahaha’s met Madonna als getuige. Of zit een bekering in het Alien geloof eraan te komen? Maar het gaat er nog steeds niet in bij mij. Ik voel je niet, Demi!

Demi en Ash

Dit schreef Katrien op 29-01-2008 om 08:30
Lees hier meer Talentloze celebkoppels. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Talentloze celebkoppels: Demi & Ash”

  • jackie green | 29-01-2008 om 22:36

    Demi was wel goed in Deconstructing Harry van Woody Allen. Maar verder..qua talent in de jennifer A. Courtney C. category. Patrick was leuk..wat is er met hem gebeurd?

  • Kittekat | 29-01-2008 om 23:27

    Volgens mij is Patrick aan een crackpipe blijven hangen, denk je niet?

  • jackie green | 30-01-2008 om 00:30

    moet haast wel.naast Val Kilmer?

  • Kittekat | 30-01-2008 om 00:38

    Val hangt de laatste tijd vooral aan de kroketten, zo te zien.

    Jean-Claude van Damme, misschien?

  • jackie green | 30-01-2008 om 00:52

    Hope not,Jean claude is te fout.Maar what happenend to Val? Hij was so hot in Jim *the doors*M.

  • jackie green | 30-01-2008 om 01:04

    De hele dag heb ik lopen denken aan onze,de nederlandse Celebrity die ik Hot vind.Ben gekomen op Anouk.De enige.Wat vinden jullie?

  • farquaad | 30-01-2008 om 18:10

    Patrick Swayze had nog een aardig rolletje in Donnie Darko. Daarna ook niet veel meer van gehoord.
    darko4.jpg

  • gast! | 31-01-2008 om 13:30

    @ farquaad, jackie en Kittekat
    Patrick heeft de laatste drie jaar gewerkt aan zijn eigen film "(the) Last Dance", (werktitel "more than words") waarin hij samen met zijn eigen vrouw zijn liefde voor dansen tracht te verbeelden. De film komt deze zomer uit.

    [/Jonathan Woss, BBC]

  • gast! | 31-01-2008 om 13:34

    *checkt g00gle – One Last Dance, 2003*

    Hmpf; ik zal wel een herhaling van Jonathan Woss hebben gezien dan… :|

    Ach, wat cumulatief zegt: "ken mij die Patrick Swayze verrekken?!"

  • Kittekat | 31-01-2008 om 14:18

    Ghehe, Jonathan Woss. Hij spreekt inderdaad met spraakgebrek.

  • cumulatief | 31-01-2008 om 15:36

    Ho ho, dat heb ik nooit gezegd! Maar ben het er wel mee eens inderdaad.

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed