Dagelijkse ditjes & datjes uit de kattebak

Week: Elvis Presley has a new hounddog

Het is weer alpacamaandag! Een hele week lang kan je kijken naar een erg mooie alpacaprent. Je zou ‘m kunnen mailen naar minister Guusje Terhorst en de politiebonden als verzoeningsoffer. Of geef het aan je overgroot oma als alternatief voor een kwijldoekje. Misschien ben je zo iemand die altijd de week van het jaar vergeet. Dan heb je nog een goeie reden om te klikken. Ik bedoel maar, mogelijkheden te over!

Elvis is dolletjesblij met alpacaweek

Dit schreef Katrien op 10-03-2008 om 07:00
Lees hier meer Alpacamaandag. Of mail dit artikel naar iemand.

Reacties op “Week: Elvis Presley has a new hounddog”

  • paul | 10-03-2008 om 10:00

    Ik voel toch een Gat in de Markt: de Alpacascheurkalender 2009! Elke week een verse alpaca op hoogglanspapier, met – voor liefhebbers – een fijne ATWT/WTF quote als kers op de slagroom.

  • Kittekat | 10-03-2008 om 12:03

    Ja, dat is best een idee, Paul. Net zoals weblogster Dooce kalenders uitgeeft van haar hond Chuck die dingen op zijn hoofd balanceert en dan kunnen leven van (beschaafde) advertenties op de site. Waarna ik gevraagd wordt door de VN om als speciaal afgezante voor de Alpacabond naar het verre euhm westen te reizen om lezingen te houden over de zachtheid van alpacabont. Zo zal ik soms een adoptie van een Peruaans kindje overwegen.

  • paul | 10-03-2008 om 13:14

    En waarom ook niet eigenlijk?

  • Kittekat | 10-03-2008 om 13:28

    Goeie vraag. Ik zie het wel al voor me, namelijk. Lijkt me te gek, alleen maar schrijven voor de internets, een beetje cocktailparties afstruinen met Hank en baby, Daphne Deckers uitlachen.

  • gast! | 11-03-2008 om 20:49

    Elvis’ second favourite sandwich: brown bear steak with alpaca cheese?

  • Kittekat | 11-03-2008 om 20:56

    En zo te zien aan zijn slome uitdrukking overgoten met brown sugar.

  • gast! | 11-03-2008 om 21:32

    Op doktersvoorschrift dan toch!

  • Kittekat | 11-03-2008 om 21:41

    Uiteraard!

Tip 'n Gossip!

Mis je een gossip op De Mieuw? Heb je een smeuïg ditje of een datje voor op de kattebak? Tip 'n Gossip!

Op de hoogte blijven

Gebruik de Daily Mieuw RSS feed